תקנון מועדון לקוחות אסופה

תקנון - מועדון לקוחות אסופה

מועדון לקוחות של אסופה נוצר עבור הלקוחות שלה.

תפעול המועדון מתבצע על פי מסגרת התנאים והכללים המפורטים בתקנון זה, והתקנון עצמו זמין באתר האינטרנט של אסופה ומתעדכן מעת לעת בכתובת הבאה: https://asufadesign.co.il/

המועדון תקף בסניפים ובאתרים הבאים: 

חנויות קבוצת אסופה-

  • סניף יפו- נחמן 2, שוק הפשפשים, תל אביב- יפו.
  • סניף דיזי- דיזנגוף 212, תל אביב- יפו.
  • סאגה- נמל יפו 3, "בית המכולות" קומה 1, תל אביב- יפו.

אתרי קבוצת אסופה-

  • אתר עברית: https://asufadesign.co.il/
  • אתר אנגלית: https://asufadesign.com/
  • אתר 5070: https://5070.co.il/
  • אתר סאגה: https://sagatlv.com/

א. רישום והצטרפות למועדון הלקוחות:

  1. ניתן להצטרף למועדון בסניפי אסופה או דרך אתר האינטרנט של הרשת, תהליך זה כולל מילוי פרטי התקשרות אישיים בטופס ההצטרפות. החברות במועדון אינה מחייבת תשלום כספי נכון להיום. במידה ויחולו שינויים בנושא זה, הלקוח יעודכן לפני ולא יחויב בניגוד להסכמתו. מילוי הפרטים ועדכונם במידת הצורך הם באחריות המבקש להצטרף למועדון הלקוחות. אסופה לא תהיה אחראית לטענות הנוגעות לאי קבלת הטבות עקב שגיאות בפרטים המזהים של המבקש או החבר.
  2. הזנת הפרטים בטופס ההצטרפות תיחשב כהסכמתו לכל התקנות המפורטות בתקנון זה וכן תהווה אישור דיוור לתקשורת השיווקית של אסופה.
  3. אסופה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים במועדון, בהטבות המועדון, בדמי החברות ובתכני המועדון, כולל החלפה, גריעה, שינוי או עדכון של מועדון הלקוחות ומגוון ההטבות, וזאת על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכל זמן וזאת במתן הודעה ללקוחות הרשומים למועדון.
  4. תוקף החברות במועדון הלקוחות הוא לתקופה בלתי מוגבלת, החל מהיום שבו הלקוח מילא את פרטיו ונרשם למועדון. 

ג. הטבות לחברי המועדון:

  1. הטבת הצטרפות: 20% מסכום הרכישה הראשונה ייצברו כנקודות קאשבק לאחר ההרשמה למועדון. הטבה זו תקפה לרכישה הראשונה בלבד ולאחר מכן כל רכישה נוספת תצבור 5% קאשבק. ניתן לממש את הטבת ההצטרפות עד 30 יום ממועד ההצטרפות למועדון. הצבירה נעשית אוטומטית. נקודות יצברו תחת כרטיס המועדון של מבצע הרכישה. לא ניתן להעביר נקודות שנצברו בין חברי מועדון שונים. מימוש הנקודות ניתן בסניפי קבוצת אסופה הפיזיים ו/או באתרי המכר של קבוצת אסופה.
  2. צביירת נקודות קבועה: 5% מסך החשבון ששולם ייצברו כנקודות קאשבק באופן אוטומטי. כל נקודה = שקל. הנקודות יצברו מהסכום ששולם בפועל במזומן או באשראי. לא ייצברו נקודות עבור ניצול שובר/ מימוש נקודות שנצברו/ מימוש הטבה אחרת לחברי מועדון כגון הנחות, מבצעים וכיו״ב. תשלום דמי משלוח אינו נצבר כנקודות.
  3. מתנת יום הולדת: חבר המועדון יקבל בכל יום הולדת מתנה של 50₪, למימוש בקניה מעל ₪250, המתנה לא תהיה תקפה לרכישה שערכה נמוך מסכום זה). תקף לחודש הקלנדרי של יום ההולדת בלבד (מה1 ועד ה31 לחודש בו חל יום ההולדת). במידה וחודש יום ההולדת של הצרכן חל בחודש הצטרפותו למועדון, הלקוח יוכל לממש תחילה את הטבת ההצטרפות ורק לאחר הרכישה הראשונה יוכל לממש את הטבת יום ההולדת. אין כפל הטבות.

אופן מימוש נקודות:

  1. מימוש הנקודות שנצברו יתאפשר כשעה לאחר צבירתן. כל נקודה 1 = שקל 1. 
  2. ניתן לממש את הנקודות הנצברות בכל אחד מסניפי חנות אסופה, אתרי האינטרנט אסופה, 5070 וסאגה.
  3. אין כפל מבצעים על הטבות חברי מועדון. אסופה שומרת לעצמה הזכות להחליט לאיזו מההטבות יש תעדוף, והטבה זו תתעדכן אוטומטית. הלקוח אינו רשאי לבחור תעדוף של הטבה אחת על אחרת.
  4.  חבר מועדון יהיה זכאי להנות ממבצעים מיוחדים שתפרסם אסופה מעת לעת בקרב חברי המועדון בלבד. אופי המבצעים והתנאים המסחריים שלהם ייקבעו על פי שיקול דעתה הבלעדי של אסופה.

ב. תנאי מימוש הטבות המועדון:

  1. הטבות לחברי מועדון ניתנות למימוש בהתאם לתקנון זה בלבד ובהתאם להוראות המופיעות בחנויות ו/או באתר האינטרנט של אסופה ו/או בתקשורת השיווקית שתישלח לחברי המועדון מעת לעת. אסופה רשאית לעדכן את התנאים בכל זמן שתבחר.
  2. מימוש הטבות בסניפי אסופה- יש לציין בהגעה לקופה את החברות במועדון ולהזדהות על ידי מספר טלפון או מייל איתו בוצעה ההרשמה. לאחר ההזדהות יוצגו בקופה ההטבות בתוקף וכן מספר הנקודות הצבורות לחבר המועדון. 
  3. מימוש הטבות באתרי אסופה- יש ללחוץ על כפתור "מועדון חברים" המופיע בתחלקו התחתון של המסך. ניתן להזין פרטי התחברות קיימים או להרשם כחבר מועדון חדש.

לאחר הוספת פריטים לסל הקניות, וטרם השלמת הרכישה יש ללחוץ שנית על כפתור ״מועדון החברים״- שם יוצגו יתרות והטבות בתוקף. בחלון זה ניתן להזין סכום נקודות למימוש ברכישה הנוכחית ו/או הטבה אחרת. לאחר עדכון הנקודות שהלקוח בחר לממש, סכום הנקודות מנוכה אוטומטית במעמד התשלום.

  1. האחריות למעקב אחר ההטבות וכן הנקודות אותן צבר חבר המועדון מוטלת על חבר המועדון, ולא תישמע כל טענה בגין אי מתן הטבה ו/או הנחה בשל אובדן פרטים או תקלה טכנית כלשהי שאינה קשורה לאסופה או עובדיה.

ד. תקשורת שיווקית, פרסום, אישור דיוור והסרה:

  1. הצטרפות הלקוח כחבר במועדון הלקוחות של קבוצת אסופה, ומסירת פרטי ההתקשרות יהוו הסכמה של הלקוח להיכלל ברשימות התפוצה השיווקית של אסופה. עצם ההצטרפות למועדון מהווה אישור דיוור.
  2. סוגי הדיוור: אמצעי הדיוור אותם מאשר החבר בעת ההצטרפות למועדון הם באמצעות מיילים (דואר אלקטרוני) ו/או הודעות SMS שיישלחו ישירות למספר הטלפון איתו נרשם חבר המועדון.
  3. סוגי ההודעות הם:
  4. הודעות על הצטרפות, הודעות על יתרת נקודות, הטבות מיוחדות והודעות לגבי ימי הולדת
  5. ניוזלטרים עם הטבות לחברי מועדון בלבד וכן מידע שיווקי אודות אסופה.
  6. מיילים לאחר ביקור באתר.
  7. הסרה מדיוור: בכל הודעה מטעם אסופה, בין אם אינפורמטיבית או שיווקית יימצא הסבר/כפתור המאפשר לחבר המועדון להסיר את עצמו מהרשימה. זאת האפשרות היחידה להסרה מרשימות התפוצה. 
  8. לקוח המעוניין להסיר עצמו ממועדון החברים לא יהנה מפרסום מבצעים וחדשות, או כל הודעה אינפורמטיבית הקשורה לחברותו במועדון.
  9. ההרשמה למועדון החברים של אסופה מהווה אישור דיוור לתכנים של המועדון בלבד. כל הרשמה נוספת לאתרי קבוצת אסופה מהווה הסכמה נפרדת לדיוור, ובמידה והלקוח מעוניין להסיר עצמו מרשימת דיוור נוספת הקשורה לאתרי אסופה אך נפרדת ממועדון העיצוב הישראלי, יצטרך לעשות זאת בכל אחד מהמועדונים אשר נרשם אליהם בנפרד.
  10. הסרת חברות מהמועדון או מרשימת התפוצה מתאפשרת בכל שלב, תתבצע על ידי הלקוח באמצעות מייל \ הודעת SMS. על הלקוח לבצע את פעולת הסרתו מרשימת הדיוור דרך הנייד שלו או כתובת המייל האישית שלו. פעולת ההסרה לא תתבצע על ידי עובדי והנהלת קבוצת אסופה. הנהלת אסופה מתחייבת לסייע לכל לקוח שלא מצליח להסיר עצמו מרשימת תפוצה כלשהי, ולהדריכו על השלמת הפעולה.

בכל בעיה ו/או בקשה יש לפנות בוואטצאפ לשירות הלקוחות של אסופה במספר: 054-810-9145. 

פרטי התקשרות נוספים:
כתובת למשלוח דואר: מסילת ישרים 76, תל-אביב 6603667; 

דוא"ל: Shop@asufadesign.com